Jag hörde sånger i mitt huvud men dom kom aldrig ut

Hemma från estockholmo. Har haft två underbara dagar. Har varit ett tag sen jag skrattade så mycket som jag gjorde dom här dagarna. Myst massa, ätit gott, shoppat och tog en heldag på grönan. När bilen sakta åkte tillbaka till norrköping kände jag verkligen inget annat än flyttlust till stockholm. Åh tänk att börja om. Ingen vet vem man är eller har en uppfattning om vem man var. Tar alltid ett tag innan jag riktigt känner mig som mig själv igen. Jag ska fånga mina tankar och börja fortsätta. haha börja fortsätta. Bara jag som skulle kunna säga det. Blev ett konstigt inlägg. BLÄÄÄÄ kan inte skriva eller prata nu. Bäst jag köper godis och lyssnar på melissa horn. TJADÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: ebba

lägg ut på bild på vad du har köpt!!! :D

2011-08-09 @ 21:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0