Lately I've Been Stuck Imaginin' What I Wanna Do and What I Really Think, Time To Flow Out

Godmorgon, är ganska så pigg. Är på ett ganska så bra humör också. ska sätta på en film och mysa ner lite. Tänkte plugga lite idag också, öva på lite ackord så heide blir happy. Skriva lite spanska ska jag också göra. Sen ska jag dra ner mamma på stan, hade jag tänkt. Känner mig jätte tråkig när jag skriver, så jag avrundar och gosar ner i sängen istället.
läskig grej som händer i mitt rum just nu. Dörrar öppnas lite lätt och stängs, tv:n sattes just på och stängdes av för ett tag sen. Jag är den ända som är vaken är vill så jävla gärna gå ner och hämta lite chips (ungsbakade ni förstår då) men tänk om spökerna ser mig??? hard desicion you know. ayfrgtgbth what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0