Lördag

hola!! jätte seg uppdatering, sorry. Mina dagar har varit bra hittils. I torsdags luncha jag och linn på sushi & wok, jätte mysigt hehe. Sen gick vi bort till rix fm och allt. Träffade massa fint folk och gick runt och bara va lite. Trist att det nästan är samma sak varje år bara, sen såg vi fyrverkerierna och efter det sov jag hos henne. Igår gick vi hem hit och bakade kladdkaka hehe, sen ringde marris i regnet och kom hit, vi myste lite innan vi gick till markanden, ja i regnet. Skrattade åt stakarna som fick floder i skorna. Stannade lite med marika på stan och gick på stan. Jag ber till gud att min moder och fader inte tvingar med mig till landet utan att jag stannar här och bara myser. 2 dagar till skolan. Jag vill verkligen inte på något ställe till skolan igen. Alla med lite vet i huvudet vill ha lite rutiner (påstår dom) crazy??? jag vill inte dit. Oj blev ett himla långt inlägg. Ha det bra så länge. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0