Sista dagen

Haaaaj, gud. Det var några dagar sen? Jag har varit i corfu i ungefär två veckor. Två veckor som jag aldrig kommer glömma med världens bästa familj. Jag mår faktiskt dåligt över att planet går hem imorgon. Vill inte tänka på att jag är i Sverige om en dag. Här kan man leva livet till toppen och inte behöva bry sig om vad som händer hemma. aja, nån gång är väl imorgon antar jag. Dom h'r två veckorna har nog varit två av dom jag alltid kommer minnas. Men nu ska jag inte sitta h'r och deppa utan gå ner till poolen och sola det sista. Sedan (om jag får bestämma) bär det av till stranden och efter det åker vi nog till favvo resturangen. Massa kärlek. PUSS

Kommentarer
Postat av: maddhpaddh

hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

2011-07-10 @ 00:28:46
URL: http://maddhpaddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0