tagit för många förlåt

tja gullisar. Feeling lonly and sick. Vet att många klagar på att jag snackar english men det är naturligt ju. Kom nyss hem från gryt där jag mamma och pappa gick runt och glodde. Pappa fråga om jag ville till stockholm eller campa en vecka. Fick ett raseriutbrott inuti själen och försökte så lugnt som möjligt att förklara att, jo stockholm skulle vara fint. Dock fick jag också höra att jag inte är någon diktator här i familjen. Detta följdes med att jag började prata om något helt annat och låtsades inte höra när dom sa att det här får vi väl prata om lite senare (tycker jag inte behövs)
Min mage tar död på mig. Kan inte göra annat än klaga. ÅHH.


Min kiwi fruit <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linn

älskar dig <3

2011-07-26 @ 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0