FÖR ATT DU SÅG MIG FÖR DEN JAG VAR, INTE HON JAG LÅTSADES VARA


Tjenaa bloggisen, känns lite tomt va? inga inlägg och ingen riktig inledning kanske? Men ni som följde mig på devote kanske förstår att jag har byt. eller ja lovisa klart man förstår det.. åh trög tjej. Idag har varit en skön dag, möte upp min gullunge ullis på stan och vi tog en sallad på bröderna och skratta prata och insåg att vi aldrig kommer ta ett seriöst eller fint foto tillsammans utan våra dubbelhackor kommer snällt och hälsar på. mysigt. Nu ska jag ta fram min godispåse och sätta på någon film. Och ja hackorna får väl också vara med. Dom lär väl ändå titta fram snart ändå (sitter seriöst och garvar åt mina egna skämt, åh livet kan vara roligt sometimes) här får ni några söta bilder på lilla lovis, skämta inte om att man ser alla fina gula tänder på bilderna. Här ler man med hela ansiktet fick jag just höra av mina fina mamma nyss (när hon slängde ett öga på bilderna). Tar det som en kompling, javisst nu ska vi inte vara arga. asta la vista

Kommentarer
Postat av: julia

hola! måste bara säga att du är sjukt snygg!

2011-06-20 @ 14:22:13
URL: http://svanqvistjulia.devote.se/
Postat av: Louise Björklund

snygg tjej! <3

2011-06-23 @ 12:51:39
URL: http://whoyouare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0