jag tog för givet att du skulle stanna kvar hos mig

Holaaa, det här blir oficiellt mitt första blogginlägg (fanfar typ?) Om man bortser från alla test inlägg jag och linn har fixat med. Som ni ser är den inte riktigt klar än men jag blev så sugen att börja blogga så jag bestämde att nu kör jag. Just nu är jag på ett ganska så dåligt humör (det brukar framgå på kvällen) men nu sitter jag med min syster som ligger två meter från mig. Båda sitter med varsin dator, hehe nu ska hon ner och göra en macka till mig. Det ska hon tycker jag. Blir inget seriöst av det här känner jag. Imorgon kommer massa nytt här på bloggen och jag ska nog spara min energi till det. Jo så gör vi. kjaaamar (vem fan lurar jag, har knappt en läsare) så jag säger väl godnatt till mig själv istället. sorligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0