I'm gonna need you more then you need me

Kom nyss hem och idag har jag mest fixat tills imorgon. Fixat in en tidning, lite godis och ett par sjukt bra böcker, som kan vara ganska skönt att ha på stranden. Förut ringde mina bebisar i malta och jag snacka ganska länge med dom. Åhh dom hade det jätte bra. Vill inte tänka på hur vit jag kommer känna mig när jag står bredvid dom. Fast två veckor i Grekland skadar inte. Nu ska jag leta upp dom lite affärer på Oxford Street så jag kan hitta lättare i helgen.
Fick föresten en fråga om hur min resa är upplagt och det kan jag svara på nu.
Vi åker imorgon till England, London och är där i lite mer än tre dagar. Där ska jag främst fokusera på shopping hihi, men jag tror vi också ska se en Michael Jackson musikal och äta ute på mysiga resturanger. På söndag åker vi till Grekland, corfu och där spenderar vi två veckor som jag kommer njuta fullt ut. Min syster kommer ner dom fyra sista dagarna. vääärt!
Nu ska jag sätta på en film och mysaaa, snart börjar jag packa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0