Tankegång

Kan inte sova. Känns som hela huset sover, och jag ligger här och försöker och försöker sova, försöker också trycka ganska långsamt på tangenterna så det inte ska väcka min sjusovande familj. Tycker synd om mig själv för jag oroar mig massor. Just nu, över om lisa kommer våga flygga över till malta, den där jävla fegisen. Tänk om hon svimmar eller typ får panik och springer ut i det vilda eller nåt. åhh lilla stackarn, jag borde vara där.
Kände också att jag borde ha duschat (jag vet fräsht) men fick dock massa flashbacks från en massa skräckfilmer och rusade därför upp för trappan och jag försökte så gott jag kunde inte vända mig om tänka tillbaka på alla ganska verkliga andar.
Och nu är klockan 2.28 och jag hör redan både fåglarna kvittra och min pappa som pratar i sömnen. Två ganska klara andledningar till att verkligen sova. Här säger jag godnatt, PUSS
- visst kan man vara söt men ändå se lite ut som en apa, som du lovisa
- jo fan, det måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0