But it's time to be a big girl now, and big girls don't cry

Det var inte igår? riktigt dåligt med skrivandet. Har haft en wunderbraa vecka. Har inte varit hemma så nu ska jag mysa ner i min egna säng för första gången på en vecka nästan. Visst kan det vara skönt att en dag bara går till att inte göra någonting alls? det är precis vad jag ska göra resten av dagen. Ingenting, myseeee. I onsdags var det fest hos gurra, mycket trevligt med mina favvisar. Tack gubben, du är bäst!! Och tidigt nästa morgon åkte brudarna och jag till svenbo och där har vi spenderat två dagar. Varit jätte mys. Idag tog jag mig in till staden och fika med Linn. Och sen följde jag med mamma till en gullig antikaffär, vi tog en glass och bara levde lite. Sista veckan innan skolan och jag ska försöka ta vara på varje dag. lev varje dagen som om den vore den sista. Hatar egentligen uttrycket, Då skulle ju varje dag vara ett jävla happyland med smilehuvuden som går runt och glattar sig åt vad som helst. CRAZY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0