Fråga

Heeey igen, jag fick en fråga av en anonym och den löd - hur långt hår har du, hur länge har du sparat och hur gör du för att hålla det fint? :D
Min mac dator har hängt upp sig så jag svarar såhär istället.
Det är faktiskt ingen konst, ända sedan jag var liten flicka har jag alltid velat ha långt hår. Men en dag kom ju dagen jag gick till frissan och klippte av mig håret, haha. Jag tror vi alla har ångrat oss hos frisören någon gång? Jag har nog alltid varit för feg för att klippa det igen. Nu klipper min mamma mina toppar (minimalt) när det behövs. Själv har jag väldigt tjockt hår, och jag sliter inte ut håret heller. Så bästa tipset är nog att hålla det så naturligt som möjligt. Jag har slingat det två gånger och det har räckt för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0