they say time heals everything but i'm still waiting

Godmorgon!! ska snart med mamma till mormor, hehe blir mys. Om jag får bestäma ska vi köra fia (utan knuff) och mysa med fika. Ska ta massa piller innan, för laktosen. Efter det ska jag hem och göra iordning mig sen hämtar marris med hennes dööö fräna moppe, hehe. Vi drar till gurra för fiestaa!!! Inte på bästa humöret men kör ändå. Fast nu ska jag slå på mina mörka sida och bara lyssna igenom hela min emo lista hehe. Sen slår jag på party mode. Hoppas på en bra dag. CIAO
lite old schoool

Kommentarer
Postat av: Moa lindquist

åååh :( Gud vad jag saknar!! DÖR!!

2011-08-12 @ 12:33:29
URL: http://recovery.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0