Även fast jag har ångrat mig och går i dina fotspår vill jag inte tappa min egen dröm jag har drömt så länge jag kan minnas

Hallå, kom hem för ett tag sen. Träffa världens bästa ems.  hehe sen åker hon till kroatien. fuck life. Nu har jag sett hajar som hajar hehe och kollat på åskan. Cool. Nu pratar jag engelska med emma. Hon fattar typ inget. Men nu ska jag lägga mig så jag är pigg när jag ska upp imorgon. Ska fika med min mysannis. Vi hörs kanske imorgon. Nu bailar jag. PUSS


gillar att jag bara har bilder på mig själv. Ingen vill stå bredvid mig huhu.

Kommentarer
Postat av: emma

Fattade visst :P

2011-07-22 @ 22:38:05
Postat av: Nora

assåååå bara så du vet så ska jag låna den där tröjan och fransvästen. bara så du vet. och nej du har inget val, bara låna ut dem till mig utan några andra invändningar. tack.

2011-07-30 @ 01:23:07
URL: http://noradistricts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0