I still haven't found what i'm looking for

Hallå finisar, Idag har jag duschat, städat rummet och pluggat. Ska fortsätta att vara duktig och fortsätta plugga (men med lite belöning, you know what i mean) Har i alla fall läst alla sidor om islam och judendom i min religionsbok. Haha. Inget man frivilligt gör på en lördag men eftersom jag varit sjuk i en vecka kommer de ganska så naturligt.
Tänkte i alla fall berätta att om några månader åker jag och min sötefamilj till Budapest. Eller ja, om det går som planerat de vill säga. Vi åker vid nyår och är där en vecka tror jag. Ganska långt kvar men det bara kliar i händerna att verkligen få shoppa loss där. Vi ska också hälsa på Vicki som jag har saknat massa. Det blir säkert massa nytt för oss vid nyår också. Har aldrig varit borta då. När jag läser de här själv förstår jag att jag vill komma ifrån Norrköping ett tag. Nu ska jag börja skriva lite om Islam, sen ska jag åka bort till ica och se om jag kan få med någon, måste ha mat hehe. Ha det fint sötisar.

Kommentarer
Postat av: V

Herregud, mitt hjärta bara hoppade till när jag såg bilden! Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att det går vägen, och ni är så välkomna så! Jag LOVAR att visa alla bra shoppingställen (Vaci Street, WestEnd CityCenter etc) om Ni kommer!

KRAM :)

V

2011-10-02 @ 19:46:50
URL: http://inhungary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0