Jag hatar när du säger för alltid, för jag har aldrig lärt mig tro på för alltid

Hej finisar!! Gjorde faktiskt lite NO igår också. Blev dock bara 310 ord där med det fick räcka eftersom det faktiskt var veckans bästa dag. Lördag. Känner mig omänsklig att plugga på en sån underbar dag. Straffade mig själv med en påse maltesers plus lite marabou haha. Vid 8.00 snåret kom linn tillbaka hit och vi satte på några old school låtar och dansa tills klockan blev 10.00. Stackars Alfred och Alex fick ett par högljuda samtal nån gång vid 10 där. Förlåt grabbar!! vid elva stack linn hem och jag somna till någon dålig kriminaldeckare (på danska) fy feean. Idag har jag läst som en dåre och ska snart ringa Nora då vi ska skriva en artikel om en nyhet. wihu!!! Efter det ska mamma hjälpa mig med matten. Hinner nog inte mycket mer idag. Ska bada och mysa.
Blev ett jävla inlägg, det får kompensera för hela helgen. Ha en jätte mysig söndag och njut sista timmarna. Puss
Förlåt för bilden, är faktiskt extremt trött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0