Onsdag

gutenmorgen everybody!!! Min dag började men en jätte mysig överrskning. Fick ett samtal när jag stod och valde kläder och fick höra att det inte var någon dans. såhär svarade jag - faaan.. jag som va så jävla tagg på det.
men egentligen kändes det som julafton all over again. Har alltså gått runt i två timmar och gjort ABSOLUT INGENTING. Det är nog det finaste man kan göra. Har inte haft ett ända beskymer på två timmar. Nu ska jag strax ta mig till skolan där jag ska försöka att jobba och efter det ska jag fixa prao plats. NU blir det inte på fräcka fröken. ALDRIG. Ae nu får jag nostalgi triper till när man stod diska kaffekoppar och fejklog åt kunder. Bäst jag sätter på musik och tänker på något annat. Vi hörs senare adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0