We just made it

Har varit en helt okej söndag. Alla mina dagar handlar mest om skolan och plugget så därför är det samma historia om och om igen. Men dagen till ära pluggade jag NO, har bland annat skrivit ner en jävla mycket fakta om socker. Allt från sockerbetan till sockret i påsen på ica. Värt!!!!! Gick med linn till coop och köpte lite kvällsmat, fixade lite kykling och potatisklyftor. Blev skapligt bra. Nu känner jag inget annat än emo känslor så jag ska slänga mig i sängen och proppa i mig marabou och ba klunka cola. Blir ingen rolig kväll inser jag. Imorgon är vi lediga och då ska jag plugga wihu, och fota lite med mitt hjärta. Ha det finare än vad jag har. I'm out. Godnatt
vill slå massa grejer, sparka massa kuddar och afsgfhfjghk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0