You can't lose someone you never had

Hallå!! har haft en ganska tuff dag. Den började absolut inget bra och fortsatte i ungefär samma spår. Redovisade på morgonen och allt gick åt raka helvetet, rent ut sagt. En gång kom jag på mig själv att inte ens prata ren svenska. Dagen var väl ganska okej efter det antar jag. Lite crap day. Borde ha pluggat men jag satt på DH och ser nog klart det. Efter det får jag börja plugga. Det är många som känner mig som nörden numera. Tar tar liksom aldrig slut kompisar. Nu ska jag lyssna på regnet och mysa ner en sista stund. Puss
insåg när jag laddade upp bilden att jag har gula fläckar i pannan. jätte mysig kamera man har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0