Cause I got too much life, running through my veins, going to waste

hello friends, jag försöker med en liten comeback i min fina blogg. Jag vill gärna dra till med att folk har tjatat på mig att jag ska börja blogga, men då skulle jag inte tala sanning, hehe. Vill blogga om allt och inget, men har insett att jag måste chilla lite. Blir ett par inlägg ibland.
Eftersom klockan har passerat ett antar jag att jag borde sova, ligger som en nattugla och spejar i mörkret.
Igår sov jag hos marika. Eller sov och sov, de blev några timmar. Vid tio tiden kom amanda och anton. Vi hade de galen natt kan jag säga. Idag har jag mest gått runt med huvudvärk och mått sisådär. Myst lite med familjen bara. Nu ska jag snart somna och vakna upp med icke huvudvärk hoppas jag. Ska sätta på ett avsnitt av vänner och somna. FRED LOVERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0