I Corfu Grekland

hallååå alla glada! Blev lite smått överlycklig när jag såg att pappa hade packat med datorn, men också lite små irriterad när jag förstod att jag hade slösat minst 100 spän på mobilinternet. Ack ack. Jag har egentligen massvis med saker på hjärtat men varför slösa tid på datorn när hela corfu ligger utanför balkongen? ovärt. Vi kom hit igår halv två på natten. 36 grader hela dagen idag. wunderbart! Nu är jag sp gott som röd som en kr'fta men vad gör det? Idag har vi mest slöat vid poolen (underbar pool) och suttit och myst på stranden. Hade föresten a wonderfull time i london. Köpte massor som jag kan visa hemma. Blir massor av grejer i veckan och på söndag kommer syrran ner. Då ska jag tvinga med henne (lär bli enkelt) till corfustad någon kväll, där ska det bli najs. Nu ska jag tydligen ner och göra grekisk sallad (MVG i hemkunskap) känner mig förvånad, tydligen äger jag på att laga mat.
Vi hörs kanske igen, men det lär inte bli mycket.
(hjälp vad mycket text det blev, en guldmedalj till den som orkade läsa allt) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0