2 FRÅGOR



Åhh, tack så jätte mycket! vad glad jag blir. Själv gillar jag inte mitt hår specielt mycket och jag har aldrig gillat att hålla på med hår och hårprodukter så jag har inget riktigt bra råd till dig. Men jag försöker hålla håret naturligt och jag plattar eller sprayar håret sällan (5-6 gånger om året). Jag har ganska platt men också väldigt tjockt hår så det blir ganska bra med någa lätta drag med borsten varje morgon (ibland struntar jag i det) Jag tvättar håret varanan dag. Haha nej, jag kommer nog bara klanta till det med en vidoe, men jag kan någon gång kanske lägga in bilder och visa vad jag använder för produkter och så vidare. kram gullis!

Här anväder jag mig av en vanlig platttång. Som ni ser lockigt på högra sidan och rakt på andra.

Haha det låter väl bra. Jag försöker (här i bloggen) försöka hålla mitt privatliv ganska tyst. Det här är precis som vilken tonårsblogg som helst, du kan säkert hitta en nästan likadan bara du ändrar första eller sista bokstäverna i min bloggadress och därför antar jag att när jag är på humör börjar jag blogga. Om jag är ledsen (på riktigt) bloggar jag inte. Haha jag har en del (host) dåliga sidor kan man säga. Men vem har inte liksom? En jag alltid kämpar med är mitt dåliga samvete. Kan få dåligt samvete bara av att tacka nej till en godisbit. Jag tänker för mycket på saker. Ibland en ganska dålig egenskap. Jag har också en förmåga att överdriva, både tankar jag har och saker jag berättar. En svag punkt.. jag kan komma till ett stadie där jag får nog av allt och liksom stänger ut många av mina nära, det kan ta ett tag innan jag är tillbaka. Åhh tack gullis, skriv gärna ditt namn och din blogg nästa gång! puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0