Somliga ljus brinner aldrig ut

Är så jävla trött nu. Skrev en uppsats om wallace and gromit till engleskan. Blev hela 1 300 ord. Fatta va skrivkramp jag har nu. Måste gå igenom den en gång till innan jag skickar den till glada Graham som måste läsa den haha, har säkert skrivit massa fel nu på slutet. Heltrött. Nu väntar No:n. Om ni undrar vad jag ska skriva om där lyder det - hjärtinfarkt. Som jag snart kommer få om jag inte får choklad. Eller egentligen har jag ju större chans till en om jag slukar en själv. Men det är details details kompisar. Nu ska jag sätta igång med NO:N så den nån gång blir klar. Nån föreslog att en springtur skulle va min belöning. Haha, nästan skrattretande. Nae här gäller det bara fett mat och godis hehe. Vi hörs senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0